В Чернігові почали використовувати брудні виборчі технології

В Чернігові днями з’явилася зовнішня реклама, за допомогою якої замовник намагається порівняти ймовірного кандидата на проміжні вибори Геннадія Корбана з Олександром Ярославським.
Нагадаємо, що Ярославський переміг на проміжних виборах у Чернігові у 2003 році і після того, чернігівці його не бачили.
Очевидно, що замовником такої рекламної продукції є основний ймовірний конкурент Корбана Сергій Березенко.
Додамо, що до цього, Березенко вже використовував схожу технологію, коли на рекламних носіях розміщується перша сторінка газети з із зображенням та позитивною, або негативною інформацією про ту чи іншу особу.
Так, перша сторінка місцевої газети «Весть», розміщена на біг-бордах по Чернігову, ніби то з рекламою самої газети, водночас інформація якої направлена проти Корбана.