Другий тур виборів на Чернігівщині: активність кандидатів на старті | Події і коментарі
Понеділок, 20 січня 2025, 18:43
Вхід Реєстрація
;

E-mail:

Пароль:

Увійти
Зареєеструватися
Реєстрація користувача
Зареєструватися

Вкажіть ваш E-mail:

На вказаний E-mail буде відправлено посилання за яким ви зможете втсановити новий пароль.
Нагадати пароль
Зареєеструватися

Популярні

Другий тур виборів на Чернігівщині: активність кандидатів на старті

08:56 05.11.2015    Версія для друку  Коментарі 1 Оцінок:
0

30 листопада 2015 року Чернігівська міська виборча комісія оголосила про другий тур виборів міського голови Чернігова, призначений на 15 листопада. Станом на 4 жовтня агітаційна активність претендентів на цю посаду різниться досить сильно.

Нагадаємо, що під час першого туру виборів міського голови жоден з кандидатів на набрав більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Відтак, 15 листопада відбудеться повторне голосування, під час якого виборцям пропонуватимуть обрати між двома претендентами на посаду - Олександром Соколовим (отримав 32612 голосів, 33,7463%) та Владиславом Атрошенком (22560 голосів, 23,3446%).

Чинний мер Чернігова, кандидат від партії «Наш край» пан Соколов одразу розгорнув потужну агітаційну кампанію, часто нехтуючи нормами виборчого законодавства.

Розпочаті ще перед першим туром місцевих виборів соціальні ініціативі від благодійного фонду «Наш край» набирають обертів. Зокрема, в агітаційних наметах  розповсюджуються «Соціальна картка чернігівця», до якої додається детальна інструкція щодо її застосування. Така соціальна картка надає мешканцям міста можливість купувати товари та отримувати послуги зі знижкою.

Крім того, завдяки новоствореній «Гарячій лінії мера» жителі Чернігова можуть вносити свої пропозиції та зауваження щодо вищезгаданої програми, а також щодо покращення  якості життя у місті.

Чинним міським головою та благодійним фондом «Наш край» також створені соціальні проекти «Цілодобова юридична підтримка» та «Адвокат-24», якими можуть скористатися учасники програми «Соціальна картка чернігівця». Відповідно містянам надаватиметься безоплатні правова допомога по телефону та цілодобові послуги адвоката в екстрених ситуаціях.

Також триває отримання заяв від чернігівців у рамках Програми надання одноразової матеріальної допомоги жителям Чернігова на 2014-2018 роки та збір підписів на підтримку акції проти приватизації міських комунальних підприємств.

Окрім передбачених для політичної реклами місць використовуються і заборонені виборчим законодавством місця для розміщення агітації, зокрема громадський транспорт.

Водночас активісти ОПОРИ не фіксують такого жвавого розгортання агітаційної кампанії кандидата від політичної сили «БПП «Солідарність» Владислава Атрошенка. Багато інформації про активність цього кандидата міститься у безкоштовному друкованому виданні «Дитинець», а також в ефірі однойменного місцевого телеканалу, які асоціюються з іменем пана Атрошенка. В той же час, починаючи з «дня тиші» (24 жовтня) і до сьогодні, по місту масово були розклеєні білборди із зображенням логотипу благодійного фонду «Поліський оберіг» пана Атрошенка.

Громадянська мережа ОПОРА вважає, що дії кандидатів можуть мати ознаки використання брудних технологій та непрямого підкупу виборців. Варто нагадати, що Закон України «Про місцеві вибори» у частиною 4 статті 60«забороняється проводити передвиборну агітацію, що супроводжується наданням виборцям грошей чи безоплатно або на пільгових умовах цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, товарів (крім товарів, що містять візуальне зображення назви, символіки, прапора місцевої організації партії, яка є суб’єктом виборчого процесу, політичної партії, місцева організація якої є суб’єктом виборчого процесу, або інших агітаційних матеріалів, за умови, що вартість таких товарів не перевищує 5 відсотків розміру мінімальної заробітної плати) та інших матеріальних цінностей або робіт чи послуг». Відповідно до частини 5 статті 60 ЗУ «забороняється розповсюдження завідомо недостовірних відомостей про кандидата, політичну партію або її місцеву організацію - суб’єкта виборчого процесу, а також розповсюдження завідомо недостовірної інформації про підтримку певного кандидата або місцевої організації партії іншими кандидатами, політичними партіями або їх місцевими організаціями».


Автор: Євген Романенко, координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА в Чернігівській області
Гість чернігівець 2015-11-05 09:38:32   Оцінок:
0

Шановний автор! Уважно читайте інформацію, яку надаєте.Яким чином 30 листопада 2015 року Чернігівська міська виборча комісія оголосила про другий тур виборів міського голови Чернігова, призначений на 15 листопада, якщо сьогодні тільки 5 листопада?

Додати коментар
Максимальний розмір коментаря 250 символів

Читайте також

Як зарядити телефон із пошкодженим зарядним портом?

Хочете знати, що робити, коли телефон не можна зарядити за допомогою звичайного зарядного пристрою? Чи є рішення взагалі і чого краще уникати у такій ситуації? Індуктивні зарядні пристрої Якщо...  (Коментарів: 1)

Основні види пилососів та їхні можливості

Пилосос змінив підхід до прибирання і сьогодні складно уявити собі чисте приміщення, де б його не використовували. Є багато видів приладів залежно від форми, конструкції, способу прибирання тощо....

Причини повільного інтернету

У наші дні багато людей скаржаться на повільне завантаження веб-сайтів, інтернет-сторінок, повільне завантаження тощо, але найчастіше вину за це покладають на інтернет-мережу конкретного...

У центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф стартували відновлювальні роботи

Зруйнована стіна, вибиті вікна та двері – до Чернігівського обласного центру екстренної медичної допомоги та медицини катастроф прилітало не раз. На щастя, медики разом з машинами вчасно...

Кількість загиблих унаслідок авіаудару по Десні зросла – ДСНС

Кількість загиблих унаслідок авіаційного удару по селищу Десна Чернігівської області збільшилася до 11 людей. Про це Суспільному повідомили у Держслужбі з надзвичайних ситуацій. За інформацією...  (Коментарів: 1)