Огляд друкованих агітаційних матеріалів. Частина друга
Минуло 10 днів з попереднього аналізу преси. За цей час деякі кандидати покинули передвиборчу гонку, інші частково припинили випуск нової агітаційної продукції. Сьогодні ми пропонуємо вам новий огляд друкованих агітаційних матеріалів.
Новий випуск газети «УКРОП» спрямований, перш за все на презентацію чернігівської команди Геннадія Корбана. Серед них маловідомі пересічному жителю Чернігова імена підприємців, юристів і навіть одна домогосподарка. Всі вони позиціонують нову політичну силу як єдину, яка знає та може змінити життя на краще.
Також на сторінках видання бачимо проект реконструкції парку «Мар’їн гай», де на разі проводяться роботи з благоустрою зеленої зони. Як завжди велика увага приділяється розважальним проектам, на кшталт фестивалю їжі та святу Івана Купала, що проходило на міському пляжі. У одному з матеріалів про діяльність БО «Укроп» Геннадій Корбан позиціонується як представник цієї організації. Однак вчора, під час прес-конференції кандидат наголосив, що не має відношення до організації, яка роздає продуктові набори чернігівцям.
Остання сторінка, вже традиційно, містить розважальний контент, як то сканворд, анекдоти та рецепти страв з тим же укропом.
Наклад газети – 60 000 екз.
Кандидата у народні депутати Сергія Березенка відтепер презентують у однойменній газеті «Березенко». Дизайн якої зовнішньо нагадує партійну «Солідарність». Видання містить інтерв’ю з кандидатом, присвячене актуальній нині темі тарифів та субсидій. Окрім того у газеті «Березенко» вперше з’являється соціологія, лідером якої безумовно є кандидат Березенко. Слід зазначити, що описання до соціології містить помилку, так Олександра Мельника називають «свободівцем», у той час як він є представником партії «Громадська позиція». Також газета містить велике інтерв’ю з дружиною Сергія Березенка Уляною. Остання сторінка присвячена улюбленим книгам кандидата, серед них роботи Бориса Акуніна, Михайла Булгакова та Василя Шкляра.
Наклад 40 000 прим.
Вже традиційно позитивно висвітлюється діяльність Сергія Березенка та Ради регіонального розвитку у газеті «Дитинець». Так у №8 від 5 липня 2015 року міститься великий матеріал по підсумку двох місяців роботи РРР. На сторінках «Дитинця» знаходимо статтю «Березенко vs Корбан», своєрідна порівняльна характеристика діяльності кандидатів, де перевагу отримує кандидат від команди президента.
Наклад газети 185 000 екз.
Більша частина інформаційної площі у газеті «Батьківщина» також присвячується кандидату у народні депутати Сергію Березенко. Знаходимо ту ж соціологію, що і у газеті кандидата. Окрім того видання містить матеріал «Чому ВО «Батьківщина» підтримує Сергія Березенка», та додатковий вкладиш, де з однієї сторони інформація про Березенка, а з іншої нове обличчя чернігівської «Батьківщини» Андрій Дериземля.
Наклад 50 000 примірників.
Микола Звєрєв за 10 днів випустив одразу два спецвипуски «Газети патріотичних сил України». Перше число видання дублює матеріал, який поширювався разом з церковним календарем, а також інформаційний вкладиш з програмою кандидата. Обидва випуски газети вийшли на папері (нагадуємо, що перші агітаційні матеріали Миколи Звєрєва були надруковані на високоякісному глянці).
Наклад 5000 примірників.
Газета «Об’єднання Самопоміч » у більшій мірі присвячена діяльності самої партії. Презентуючи кандидата у народні депутати Володимира Зуба робиться акцент на його медичній професії «Перший мій пріоритет – реформа охорони здоров’я». Окрім того остання сторінка видання містить поради як зберегти здоров’я від самого кандидата.
Тираж 70 000 примірників.
Інформаційне видання кандидата у народні депутати Олександра Величко повністю присвячене нищівній критиці свого земляка Геннадія Корбана. Окрім звернення Олександра Величка, газета містить матеріали з гучними заголовками «Корбан зламав мені життя», «Штурмувати Ілловайск наказав Корбан» тощо.
Наклад 100 000 примірників.
Вісник кандидата у народні депутати Олега Мікаца «Відверта розмова» розповідає про воєнні досягнення кандидата. У газеті багато матеріалів про війну, єдність армії та народу. На сторінках видання міститься світлина з Дмитром Ярошем. Зокрема Мікац акцентує увагу на марній витраті коштів іншими кандидатами на розважальні заходи у скрутні для країни часи.
Наклад 30 000 примірників.
У новому випуску «Громадянської позиції Чернігова» від кандидата Олександра Мельника робиться акцент на недовіру Чернігівському міському голові. Також видання містить велике інтерв’ю з кандидатом, основний меседж якого спрямований на критику місцевої влади.
Наклад 40 000 екз.
Останнє число інформаційного бюлетеню «Чернігівщина за УДАР» присвячувалось акції Юрія Тарасовця «УДАРна пробіжка». На даний момент Юрій Тарасовець зняв свою кандидатуру з виборчих перегонів.
Наклад 100 000 примірників.
Інформаційний бюлетень Радикальної партії Олега Ляшка «Боротьба» містить великий звіт парламентської діяльності партії, «Ми врятували українських підприємців», таку назву має основна стаття випуску. Також бюлетень містить програму дій та інтерв’ю з кандидатом у народні депутати Дмитром Блаушем.
На даний момент Дмитро Блауш зняв свою кандидатуру, мотивуючи це не бажанням брати участь у «брудних політичних іграх».
Наклад 50 000 екз.
Черговий спецвипуск партійної газети «Свобода» містить життєпис кандидата у народні депутати Андрія Міщенка та основну програму дій. Окрім того видання наповнене великою кількістю фотографій з особистих зустрічей Міщенка та зустрічей нардепів-свободівців, які приїздили підтримати свого однопартійця у Чернігів.
Наклад 5 000 екз.
Автор: Чернігівщина: події і коментарі