Передвиборча агітація заполонила сторінки друкованих видань

Рекламні матеріали двох ймовірних кандидатів на проміжні вибори по чернігівському 205 округу Сергія Березенка та Геннадія Корбана заполонили сторінки місцевих друкованих видань.
Журналісти ПіК проаналізували лише чотири чернігівські газети і більше половини друкованої площі займають рекламні матеріали. Відзначимо, що у деяких виданнях і досі проскакує «джинса» від кандидатів.
Так, газета «Гарт» переважно друкує рекламні матеріали Генндія Корбана. Однак, матеріали Корбани мають позначки рекламного матеріалу, у той час, як реклама від Сергія Березенка не маркується ніяк.
Чернігівський тижневик «Весть» також містить більше рекламних матеріалів Геннадія Корбана. Однак, реклама Березенка займає найкращу площу газети. Зокрема, першу сторінку друкованого видання та величезний розворот.
Зазначимо, що жоден з рекламних матеріалів обох кандидатів газета «Весть» не маркує спеціальними позначками.
В свою чергу, чернігівська обласна газета «Вісник Че» віддає перевагу рекламним матеріалам Сергія Березенка. І лише половина з них не є «джинсою».
Найбільшу кількість іміджевих статей розміщено на сторінках газети «Семь дней». Кількість замовних матеріалів Геннадія Корбана та Сергія Березенка однакова і всі вони розміщені зі спец. позначками.
Проаналізувавши чотири основні друковані видання Чернігівщини, очевидно, що більшу частину площі газет займають саме рекламні матеріали. Інформації про події в місті розміщуються по краям газетної сторінки або у невеликих рамках знизу.
Автор: Чернігівщина: події і коментарі
Від пана Корбана не тільки в газетах "джинси" валом, він ще й вирішив по місту автомобілі запустити на яких великими літерами написані його ім'я та прізвище)) Це щоб люди зі слабким зором могли прочитати, я так розумію.
(Оновити зображення коду)