Головний міліціонер Чернігова розказав чому так важко додзвонитися на «102»
Чернігівський відділ міліції в день приймає близько 800 дзвінків від містян, проте реєструють у журнал близько 200 в день. Оскільки всі решат або жарти, або нетверезі люди, які не можуть пояснити навіщо дзвонять до міліції.
Всього шість ліній каналу «102», 4 з яких для дзвінків з стаціонарних телефонів і дві для прийому дзвінків з мобільних.
Такі цифри озвучив сьогодні, 23 квітня, начальник Чернігівського міськвідділу міліції УМВС України в області Володимир Рапута, під час зустрічі з місцевими журналістами.
За його словами, якщо всі шість ліній зайняті, сьомий чернігівець вже не може додзвонитися у міліцію. І це є великою проблемою.
Як розказав Рапута, часто на лінію «102» дзвонять не лише по питанням, які у компетенції правоохоронних органів. «Інколи люди дзвонять дізнатися котра година, чи як пройти по якійсь адресі»,- зазначив головний чернігівський міліціянт.
Окрім цього, міська міліція дуже часто отримує дзвінки від нетверезих людей та від телефонних жартівників. За словами Володимира Рапути, це також заважає чернігівцям, у яких і справді сталося лихо, додзвонитися до міліції.
Також, як зазначив Рапута, двох ліній для мобільних недостатньо, тому вони працюють над тим, аби створити ще дві.
Зазначимо, що на всіх шести лініях «102» працює лише два чоловіка. Проте, як запевнив Володимир Рапута, це кваліфіковані працівники, які проходили навчання як правильно спілкуватися з людьми по телефону і бути ввічливими навіть з нетверезими чернігівцями.
Автор: Чернігівщина: події і коментарі
(Оновити зображення коду)